حسیبحسیب، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

حسیب

همه ی هستی مادر

1393/2/30 16:27
نویسنده : مامان حسیب
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزاده من

اعتراف میکنم زندگی بی تو یعنی هیچ بدون تو نمیتونم نفس بکشم تمام سختیهای دنیا رو تحمل میکنم فقط به خاطر تو تاراحت زندگی کنی هر روز شاهد بزرگتر شدنت هستم خیلی حواسم بهت هست تا خدای نکرده اتفاق بدی برات نیفته امروز توی اتاق  یه گوشه خوابت برد بعداز چند دقیقه متوجه شدم صدای ازت در نمیاد مثل دیونه ها شدم اومدم توی اتاق دیدم خوابت برده خیالم راحت شد جاتو پهن کردم خوابوندمت

                                                       من بی تو نمیتونم نفس بکشم

                                                                                             دوست دارم شاهزاده من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسیب می باشد