حسیبحسیب، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حسیب

می خواهمت

1391/12/20 20:32
نویسنده : مامان حسیب
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

می خواهمت.... زرتشت وار بر گفتاری وپنداری وکرداری.... مسیحا وار بر مهری و

بخشایشی....که جهان بر مهر است و عشق است و من خشم را به تو نخواهم

اموخت...

 

و من تفنگ دست تو نخواهم داد.... من کینه را بر تو نمی خواهم.... من

کشتن را زور گفتن را.... اجبار کردن ومجبور بودن را ....ظلم کردن ومهمتر مظلوم

بودن را ....تقلید کردن و مقلد بودن را به تو یاد نخواهم داد.... 

من تو را با دو بال ازاد و رها می خواهم تا خود بدانی که پرواز بر بیکران باید ها ونبایدها.... خوب ها و بدها.....

 

زشتی و زیبایی ممکن است و در این رهایی دیگر جایی برای بودن

ها نبودن ها هست ....

هر چه هست عشق است و مهر است خداست .....

من تو را فراسویی نیک  و بد می خواهمت.....

                               می خواهمت تا ابد دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسیب می باشد