حسیبحسیب، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حسیب

روزهای خوش زندگی

1390/10/10 15:42
نویسنده : مامان حسیب
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولو

این روزها ،هر روز یه کار تازه یاد می گیری

من بابایی تمام مدت یا  راجع تو حرف می زنیم

یا تو رو تماشامی کنیم و از شادی لبریز می شیم

تا امروز کلی کارا یاد گرفتی

چهار دست وپا میری

دست میزنی، بای بای می کنی

با گوشی تلفن حرف میزنی

موهاتو شونه می کنی

مامان رو می بوسی

 دستمال رو برمی داری شیشه های در  رو پاک می کنی

                                     دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه : مامان مسیح مقدس
30 دی 90 3:17
سلام عزیزم....خوش حالم از اینکه می بینم یکی از هم استانیهام عضو نی نی وبلاگ هست....
راستش انگار از استان ما زیاد نیستن.....اما شاید هم هستن ولی ما خبر نداریم
خانومی من زاهدان زندگی میکنم ....شما کجایین...؟


سلام گلم ...گلم من چابهار زندگی می کنم...از استان خودمون فقط خودمون سه نفر هستیم از ایرانشهر پسر داییم کیا عضو نی نی وبلاگ هستش
صهیب
22 بهمن 90 17:09
سلام.حسیب جان به مامان بگو عکسای بیشتری ازت بذاره!
فشن بانو (شلخته سابق)
26 اسفند 90 18:42
سلام من از چی توزیا میام ، دیدی قول دادم به وبلاگ حسیب خان سر بزنم؟ خدا برات حفظش کنه پسر خیلی نازی داری از طرف من ببوسش
آرزوهای رنگی
25 اردیبهشت 91 9:54
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 16:10
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسیب می باشد