حسیبحسیب، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حسیب

عاشقتم

1390/8/12 15:40
نویسنده : مامان حسیب
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر م حسیب وقتی که کنارم اروم می خوابی دستت رو  تو  دستم می گیرم و انقدر نگاهت می کنم تا اینکه  نمی دونم که خوابم می بره

 حسیب پسرم وفتی که از خواب عمیقم با صدای ام (مادر) از طرف تو از خواب بیدار میشم با همه وجودم پر می کشم سمتت

یا وقتی که بهت شیر میدم دستت رو می اندازی یقه لباسم تا سنجاق سینه رو می گیری می کشی منو غرق درخنده می کنی

وقتی که یه مشکلی برام پیش میاد همین که به تو نگاه می کنم تمام مشکلات رو فراموش می کنم دلم با وجود تو  اروم می گیره

برای هر لحظه ی که هر کاری را انجام می دی من عاشقتم گل پسر

                                       با تمام وجودم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
18 آبان 90 13:57
خدا در کنار هم حفظتون کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسیب می باشد