حسیبحسیب، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

حسیب

عشق مادر وپسر

1390/7/10 20:55
نویسنده : مامان حسیب
720 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گل پسر

شبی پسر کوچکی پیش مادرش که در اشپزخانه مشغول کار بود رفت و یک برگه کاغذ را به او داد مادرش دستهایش را تمیز کرد و نوشته ها را با صدای بلندخواند

پسر با خط بچه گانه نوشته بود

کوتاه کردن چمن باغچه2000تومان

مرتب کردن اتاق خوابم 1000تومان

مراقبت از برادر کوچکم2000تومان

بیرون بردن سطل زباله5000تومان

جمع بدهی شما به من 10000تومان

مادر در حالیکه به چشمان منتظر پسر نگاه میکرد،چند لحظه خاطراتش را مرور کرد و سپس قلم را برداشت پشت برگه صورتحساب پسر این عبارت را نوشت

بابت سختی 9ماه که در وجودم رشد کردی :هیچ

بابت تمام شبهای که بربالینت نشستم و برایت دعا کردم:هیچ

بابت نظافت:غذا واسباب بازیهایت:هیچ

اگر همه اینها را جمع بزنی که هزینه عشق واقعی من به توهیچ است

وقتی پسر انجه را که مادرش نوشته بود خواند و در حالیکه چشمانش پراز اشک بود به چشمان مادرش نگاه می کرد گفت

مامان دوستت دارم

انگاه قلم را برداشت زیر صورتحساب نوشت پرداخت شد


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
4 مهر 90 13:27
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php

سلام گلم!
باشه حتما یه سر به وبلاگتون میزنم



سلام گلم
خیلی عالی بود بیست
شما کجا زندگی میکنید رسم شما برای جشن دندونی چیه
سارا
10 آبان 90 18:02
سلام عزيزم خيلي متن جالبي بود ، با اجازه شما اين مطلب رو توي وب پسرم قرار مي دم البته با ذكر منبع .شما هم اگه يه سري به ما بزني خوشحال مي شم ، پسر گلت رو ببوس


سلام گلم باشه عزیزم مشکلی نیست .
باشه حتما یه سر به وبلاگتون میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسیب می باشد